lördag 16 juni 2012

Rapport från Hultsfred






På festivalområdet dagen innan med Åsa Grennvalls the Kiss-väska på armen.

Konsertens höjdpunkt:Robert sjunger The top, för första gången på 28 år.
Det är över men jag vägrar inse.
Team Cure. Alexandra (t.v) och jag.


 Gårdagens mest absurda händelse: när vi, av en händelse, körde om the Cures minibuss på Hagalidsgatan i Hultsfred och ögonblicket efter höll på att krocka med den, då den körde åt fel håll i en rondell. Jag undrar vad som hade varit mest sorgligt. Om jag hade dödat dem eller de hade dödat mig?
(Tack till Beatice Orsini som fotade)

4 kommentarer:

  1. Om det hade varit The Smiths hade det varit allra mest sorgligast.

    SvaraRadera
  2. men de är ju typ döda. och det är sorgligt minsann.

    SvaraRadera
  3. hej coco! jag förstod att du skulle gå på Hultsfred:) Du lyckades inte stöta på Roger inne på festivalområdet före The Cardigans spelning som jag gjorde??

    SvaraRadera
  4. johan, såg bilden på COF! cool. maila mig på coco.m@comhem.se (jag har blitt av med din adress och är ej på f.b)

    SvaraRadera